Чотириденний робочий тиждень стає тенденцією у світі

Чотириденний робочий тиждень стає поширеною тенденцією у світі, повідомляє Bloomberg. За даними американського сервісу пошуку роботи ZipRecruiter, кількість публікацій, у яких згадується чотириденний робочий тиждень, збільшилася втричі за останні три роки.

Весною 2020 року берлінська технологічна компанія Awin, з понад 1000 працівників, дозволила їм іти з роботи в п’ятницю в обідню пору. Експеримент виявився успішним, зросли продажі, залученість співробітників і задоволеність клієнтів. У січні 2021 року Awin ввела чотириденний тиждень в компанії без скорочення зарплат.

У грудні 2020 року експеримент з чотириденним робочим тижнем розпочала компанія Unilever для співробітників у Новій Зеландії. Він триватиме рік. Якщо експеримент виявиться вдалим, на чотириденний робочий тиждень переведуть усіх 155 000 працівників Unilever.

«Чотириденний тиждень набирає обертів. Для переважної більшості фірм скорочення робочого часу – цілком реальна мета», – розповів Віл Стронг, директор з досліджень британського аналітичного центру Autonomy.

Напишіть відгук

Увійти за допомогою: 

Ваша пошта не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *