Що українці купували онлайн у 2018 році

95% глобальних споживачів, що мають доступ до інтернету, зробили покупку онлайн. Про це свідчать дані звіту Nielsen Connected commerce 2018.

Дослідники проаналізували споживацькі звички цього року.

Найбільшу частку онлайн-транзакцій (61%, 59% і 49%) складають покупки в категоріях «мода», «подорожі» та «книги».

Згідно з тим, як зростає рівень знань, комфорту та довіри споживачів, асортимент в онлайн-кошику розширюється в такі сфери, як краса, особиста гігієна та дитячі товари», – повідомляють у звіті.

В УКРАЇНІ В МЕРЕЖІ КУПУЮТЬ ТАКІ ТОВАРИ (ЧАСТКА ОНЛАЙН-ПРОДАЖІВ):

 58% – покупка одягу, взуття та аксесуари;

 50% – IT техніка та мобільні пристрої;

 44% – споживацька техніка;

 40% – косметика і товари по догляду за собою

Напишіть відгук

Увійти за допомогою: 

Ваша пошта не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *