У МОН запрацювала гаряча телефонна лінія та приймальня щодо вступної кампанії-2018

25 червня почали працювати гаряча телефонна лінія МОН та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2018. Вони працюватимуть до 17 серпня включно. Про це розповіла міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.

Крім того, на сайті МОН створено окремий розділ Вступна кампанія 2018 (https://mon.gov.ua/…/informacijni-ma…/infografika-vstup-2018), де можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання, покрокові інструкції, інфографіку, документи.

Напишіть відгук

Увійти за допомогою: 

Ваша пошта не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *