В Україні вводять обов’язкову реєстрацію мобільних абонентів

Зовсім скоро українців можуть зобов’язати реєструвати sim-карти, прив’язуючи до них свої особисті дані.
Ініціатива реєструвати всіх мобільних абонентів з’явилася ще влітку цього року, але, до недавнього часу був відсутній чіткий механізм. У жовтні Національна комісія регулювання зв’язку та інформатизації спростила процедуру реєстрації абонентів мобільного зв’язку. Для того, щоб дана ініціатива набрала чинності, парламент повинен прийняти відповідний законопроект Держслужби спецзв’язку і захисту інформації.

Зараз реєстрація абонентів повністю добровільна і здійснити її можна тільки в магазині компанії, чиїми послугами ви користуєтеся, з ідентифікаційним кодом і паспортом. Можливість реєструватися самостійно в режимі онлайн повинна стати головним нововведенням, яке спростить обов’язкову реєстрацію. Після прийняття проекту, у мобільних операторів буде дев’ять місяців, щоб підготувати процедуру реєстрації всіх абонентів.
У компанії #Київстар розповіли, що зараз близько 96% абонентів користуються мобільним зв’язком без ідентифікації, примусова реєстрація в першу чергу допоможе захистити сім-карти.
#Українці побоюються, що реєстрація спричинить витік їх особистої інформації. Також один з ризиків – це поява чорних ринків sim-карт, зареєстрованих на підставних осіб. Досвід інших країн показує, що це поширене явище після примусової реєстрації.
#Побоювання з приводу витоку конфіденційної інформації складно назвати безпідставними. Експерти відзначають, що після реєстрації у всіх мобільних операторів з’явиться повна база даних про клієнтів.
#Мобільні оператори навпаки запевняють, що реєстрація не матиме негативних наслідків для абонентів.
“Реєстрація клієнтів не приведе до погіршень умов обслуговування, або змін тарифних планів. Навпаки, абонентам будуть доступні нові послуги, які сьогодні можуть надаватися тільки ідентифікованим користувачам”, – відзначають в компанії “Київстар”.
У #Lifecell теж дають позитивні прогнози, заявляючи, що реєстрація добре позначиться на обслуговуванні абонентів:
“При пред’явленні паспорта абонент зможе отримувати інформацію про надані послуги за певний період, швидко проходити ідентифікацію при зміні SIM і повертати невикористані кошти. Більш того, розуміння особистості абонента допоможе оператору пропонувати список послуг, цікавий саме такій особі”, – відзначають в компанії.

Напишіть відгук

Увійти за допомогою: 

Ваша пошта не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *